پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150445
بيداري اسلامي، نتيجه صدور فرهنگ بسيجي به دنياست
تاریخ انتشار : 1393/11/20 09:16:26
نمایش : 1535
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در آئين معارفه فرمانده جديد سپاه ناحيه شهرستان کيار ، بيداري اسلامي را، نتيجه صدور فرهنگ بسيجي به دنيا عنوان کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه قمر بني هاشم(ع) به نقل از خبرگزاري بسيج؛ سردار رضا محمدسليماني، در اين مراسم، اظهار داشت: تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج مستضعفان را يکي از بزرگ ترين برکات نظام بيان کرد و گفت: پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون به واسطه همين روحيه بسيجي در مردم است.

وي، بسيج را بزرگ ترين مشارکت مردمي پايه گذاري شده توسط امام (ره) عنوان کرد و افزود: تعيين شعار امسال توسط مقام معظم رهبري(مدظله العالي) نيز نشان دهنده اين است که کار اقتصادي به روحيه بسيجي و مشارکت مردم با عزم ملي و مديريت جهادي نياز دارد.

سردار محمد سليماني، با بيان اينکه بسيج مجري نظام و متعلق به همه مردم است، اظهار داشت: بسيج انرژي و پتانسيل و نعمت بزرگي است که بايد قدر آن را دانست تا در مسير درستي قرار گيرد و همه از آن بهره مند شوند.

وي وقوع حوادث مختلف در جهان اسلام و بيداري اسلامي را ناشي از تأثير پذيري حرکت هاي بسيج و مردم بزرگ ايران اسلامي دانست و گفت: اين اثرگذاي همان صدور فرهنگ بسيجي و انقلاب اسلامي به دنياست که حضرت امام (ره) از آن سخن گفته بود.

 سرهنگ پاسدار سيد مسعود موسوي، فرمانده سابق ناحيه مقاومت کيار در اين مراسم، گزارشي از عملکرد مديريتي خود ارائه کرد و با تقدير و تشکر از همکاري و همراهي کارکنان اين ناحيه در مدت فرماندهي خود، براي سرگرد پاسدار حسن بهرامي، فرمانده جديد ناحيه مقاومت کيار، آرزوي توفيق نمود.

در اين مراسم که  جمعي از مديران و مسئولان و بسيجيان شهرستان کيار حضور داشتند از  زحمات سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي قدرداني و از سوي فرماندهي سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام،‌ سرگرد پاسدار حسن بهرامي به عنوان فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار معرفي شد.
انتهاي پيام /

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html